Dagen efter

Igår umgicks jag med min kära syster hela dagen :) bakade lussekatter och myste! Sen på kvällen följde jag med Lina på inflyttningsfest hos Lisa i skara, det var kul! Fick skjuts in till skövde sen blev det bogrens, där jag även träffade min älskling och även Madde :) KulKul! När klockan var runt halv 2 typ så gick vi ut och käkade på kebabhouse, sen var jag så jäkla trött så det blev taxi hem för mig och Robban :D hehe.

Nu ska jag iväg och jobba 3,5 timme bara 12.15-16.00 sen blir det mys ikväll!
Imorn ska jag städa och dona hela dagen, sätta upp julstjärnor och lite annat :) Hoppas ni får en mysig söndag! Nu går jag till jobbe.

Kommentarer
Postat av: lina

hade välidgt roligt i lördags:)

2009-11-30 @ 11:56:40
URL: http://liiiinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0