En onsdag

tack för den Sofia ;) hehe Ska komma ihåg att jag fick stå utanför din dörr och plinga på samtidigt som jag får ett sms, jag är inte hemma HAHA.

Nu ska jag snart hoppa in i duschen sen skriva upp en liten lista för vad jag och Robert ska åka och handla sen. Ikväll sen kommer Madde hit och vi ska kolla på bonde söker fru och umgås lite :)

Annars idag har jag jobbat över, en heeeel kvart :P Trodde jag slutade 13.30 men egentligen var det 13.15 såg jag när jag skulle gå hem..

Imorn är jag ledig, då blir det sovmorgon och sen träffa mina vänner på eftermiddagen!


Ne måste in i duschen nu, vågar inte skriva här ens på bloggen när jag duschade sist :P då skulle jag skämas lite, men det blir så när man jobbar hela tiden, då är det ingen idé att duscha HAHA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0