fortfarande irriterad över att jag inte kan komma på vart

dom där nedrans julsakerna är :P haha
Men får försöka glömma det för nån sekund nu för orkar inte ha det i tankarna hela tiden. Två bra saker är iaf att jag redan vet vad jag ska köpa för julklappar till både mamma och pappa :) Så det ska jag försöka fixa här snarast, så är det gjort, och dom julklapparna är såpass bra så det är lika bra att köpa innan man glömmer bort eller innan det tar slut.

Sen ska jag handla mer i Stockholm när jag och Robert åker dit, Nu är ju allt fixat, betalda tåg biljetter och betalt hotell! Så gött! Vi åker den fredag den 20/11 vid 7.30 tiden sen kommer vi inte hem för en den 22/11 vid 16.30 ungefär :) Längtar massor till denna helg!






Den här tjejen har ni säkert hört på reklam på tv:en. Hon gör reklam för sin myspace sida. Hon sjunger så bra!!
Här är en av dom bra låtarna:

Maja Alderin - Väntande vän

Väntande vän, här är vägen alla kvinnor och män, gå mot solen igen vi fyller oss med liv och med kärlek! väntande vän, ge mig närheten o vila i den. Där du är där vill jag va alla dagar du och jag, tillsammans.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0