fredag den 13:onde

Har jobbat idag 7-14 bara, sen träffade jag Madde en sväng för promenad till stan och sen till maxi :) Sen hämtade älsklingen mig hos henne och vi åkte ut till maxi igen och köpte ett par leggings och en overzize t-shirt :) snyggt! som jag ska ha på mig imorn när vi ska till erica jag och Madde för lite fest. Sen handlade vi och åkte hem och käkade, har även hunnit med en sväng uppe hos Anneli och Ove, blev en stund med pyssel tillsammans med niina också :)

Nu ligger vi båda i soffan, ganska utslagna och trött, då båda har jobbat hela veckan, och mer blir det i helgen, jag ska vara ledig imorn men jobba på söndag mellan 15-21.30 men Robert däremot ska jobba tolv timmars pass hela helgen, men sen har han ju ledig vecka nästa vecka.


Så om en vecka precis så befinner vi oss i stockholm :) ska bli sååå mysigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0