GLAD GLAD GLAD :D

Alltså jag blir lika glad varje gång och smilet är säkert 5 meter brett eller nåt :P Är så glad att jag får jobba så det är inte klokt, eftersom att jobbar jag inte så klarar jag ju mig inte, sen så trivs jag så himlarns bra på dom avdelningarna där jag är :) Ett minus dock så måste ges är precis som jag och Madde brukar prata om att så fort man har planerat något lite ja då blir man inringd, så det är ju såklart synd att man inte kan göra det som är planerat, men som timvikare då måste man ju hoppa inte med..

Så idag skulle jag egentligen träffat Lina och Jenny och gått på stan lite och så, och imorn träffat Madde och gått tillsammans till ams. Men så blir det tyvärr inte idag och imorn utan det blir jobb.


Det snöar ute också, alldeles vitt i luften.. Mysig känsla när man sitter in och ska mysa i soffan hela dagen :)
Ne nu ska jag dra på mjukisbyxorna och luvtröjan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0