Heeeelg!

Igår jobbade jag och sen efter jobbet hämtade mamma mig så var vi iväg och övningskörde och sen handlade vi. På kvällen sen så kom Lina och Madde hit, kollade på idol och pratade. En mysig kväll!

Igår tog jag även svininfluensavaccinet.. Efter många många många om och med alltså.. Men nu är det gjort och igår hade jag super ont i armen, kunde inte ens lyfta den och hela natten till idag har jag mått så himla dåligt.. Frossa, feber och illamående.. var nära att sjukanmäla mig imorse från jobbet men efter få timmars sömn så gick jag ändå dit, eftersom det inte smittar eller nåt, utan det är biverkningar av vaccinet. Så under dagen har jag vart seg mest annars har det gått bra.

Nu har jag duschat precis och sitter för tillfället i soffan och skriver här på bloggen lite. Ikväll vid sju tiden ska vi hem till Roberts mamma och Ove för lite tacos, ska bli gott! Skönt att slippa laga maten ikväll haha :D ibland får man bli lite bortskämd.

Imorn blir det mera jobb men bara mellan 7-11. Det är mycket jobb nu förtiden, men jag gillart :) det är kul att äntligen få jobba lite faktiskt! Det är jag väldigt glad och tacksam för. Har även en tid på måndag 7.30-13.00. Helt okej ;)


Nepp nu ska jag lägga ifrån mig datorn men hoppas ni får en kanon lördag kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0