julsaker

åååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååå herregud jag blir snart galen! Lovar er!
När jag och mamma gick på stan igår så är det ju i princip julskyltning överallt och plötsligt dyker en tanke upp i mitt huvud, var fan är min bananlåda med julsaker? :S Kommer verkligen inte på och jag som städat vinden och allt, ringer till Robert men han vet inte heller. Mamma handlade iaf en jätte fin julstjärna på fot till mig att ha i fönstret. Men nu var jag precis uppe på vinden också, och icke där jag kollade finns inga förbannade julsaker iaf.. fu*** det är ju massor av minnen i den där lådan ju :(

Ne får ta ett ordentligt ryck och leta här nästa vecka när Robert är ledig.. Den kan ju inte bara försvinna och vi kan ju för jössenamn inte glömt den i flytten.. ååhh..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0