Lite uppdatering om vad som händer i mitt liv :D

4/11 Onsdag
Igår jobbade jag först ändå till 16.30. Sen träffade jag Sofia på kvällen, blev lite räkor och fruktsallad med kesella. Mumsigt! Kollade även på lite bonde söker fru och pratade en massa.

5/11 Torsdag
Idag så har jag vart ledig hela dagen och sen vid tre tiden kom Madde till mig och sen blev det tuperwarparty hemma hos hennes mamma. Köpte mig en påläggsburk :)



Men nu måste jag gå och sova, ska ju jobba imorn 7.30-14.30, sen övningsköra lite med mamma, käka lite och sen på kvällen så ska jag träffa Lina för lite idolmys, Madde kommer också för att joina oss lite :) trevligt! Blir en mysig kväll med bra vänner.
Sen blir det jobb resten av helgen, skönt med dagturer iaf då kan man ta det lungt på kvällarna :)

Lördag 7-15
Söndag 7-11



Kommentarer
Postat av: jenny

Skönt att du fått så mycket jobb!

2009-11-06 @ 11:03:38
URL: http://jennysv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0