Måndag igen

Igår var det söndag och inte vilket datum som helst utan 15/11 vilket betyder att jag och Robert har vart ihop 4 år :) åååååhh blir glad bara jag tänker på honom! Du betyder så otroligt mycket i mitt liv <3

Annars efter en rolig lördag i tidaholm, så jobbade jag igår söndag. En lyckad helg med andra ord!
Idag har jag umgåtts med Madde en stund, fikat lite och pratat! var en sväng på rusta också där jag köpte mig en ny ljusstake efter som julsakerna fortfarande var bort (då iaf ;) hehe.

Sen hämtade Robert mig och vi åkte till mc-kompaniet i väring och köpte mchjälm till mig :D
Sen tog vi en sväng till hans mamma och Ove där vi konstigt nog hittade dom där nedrans julsakerna HAHA :P fy fan va gött, då var dom inte borta iaf.. skönt det ;) hehe.

Imorn blir det jobb igen och på onsdag ska jag träffa mina vänner, kolla på bonde söker fru om alla kan :) Har ju inte fått svar från kära Sofia än men ;) hehe.

Nu ska jag plocka iordning här hemma lite..

Kommentarer
Postat av: jenny

hejhej snygging! jo jag har lite feber, ont i huvudet och mår illa från och till. jag kan på onsdag bara jag är friskus. men de är jag nog. jag o lina ska på stan om du är sugen?

2009-11-16 @ 18:57:11
URL: http://jennysv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0