Tidaholm

Igår när vi gick och la oss var det helt vitt på marken och det var snö i luften men nu när jag vaknade så var den borta :P eller ja det ligger lite strövis och och taken är vita men all den andra är borta både skönt och inte då det kan vara mysigt med lite snö på sätt och vis ;)

Nu ska jag hoppa in i duschen sen packa ner kläder som jag ska ha på mig ikväll. Ska ner till systemet sen innan jag ska till Madde vid ett tiden för käk :) Sen vid fem så hämtar hennes mamma oss så åker vi till bonna staden tidahölm ;) HAHA ne men det blir nog kul ikväll :) Ska hem till Erica och Damir på lite fest.


Saknar min älskling :( Kommer inte träffa han på hela dagen, kommer inte ses för en i natt när jag kommer hem och då ligger ju han och sover.. Så imorn kväll vid typ sju då ses vi ordentligt :( låååångt dit ju! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0