Vet inte vad jag ska skriva för rubrik

HEEEEEEEEEEERREGUD säger jag bara när jag jobbade igår 3,5 timme, trodde jag skulle dö, hon jag jobbade med va så jävla idiotiskt dum så man tror nästan inte det är sant! Orkar inte förklara här men mer dumförklarad har jag då aldrig blivit.. Henne hoppas jag för allt i världen att jag slipper jobba med igen! Aldrig mer!

Blev iaf en tripp till mormor och morfar igår när jag slutat tillsammans med mamma och pappa :) Mysigt med lite fika och sånt!


Idag har Madde vart här en stund och pratat lite! Sen efter det så började jag städa och har precis blivit färdig :) Så nu är ljusstakarna uppe och sådär, riktigt mysigt här nu! Så ska snart hoppa in i duschen sen gå ner till kvantum och handla nån mat till mig själv eftersom Robert jobbar eftermiddag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0