--

Veckan började bra igår måndag med en ordentlig promenad på billingehus, 5 km med Madde, fortsatte sedan med myskväll hos henne, med filmer och godsaker :)
Idag så har jag och Robert handlat lite och sen vid tre tiden blev det promenad på p4 med Madde, men denna gång lite längre hela 7 km :) Jätte härligt! Den tjejen är så otroligt bra måste jag bara säga!

Nu ligger jag i soffan och kollar på house, inte mkt för världen alltså. Väntar på att min älskling ska komma hem från jobbet också..

På tal om annat..
Har ju vart lite dåligt med min egna lilla smyckestillverkning det senaste.. har verkligen inte haft så stor lust men nu känner jag mig sugen igen så idag har jag beställt lite nya saker :) Längtar redan till dom hamnar här hemma i brevlådan.


Andra planer för veckan blir väl att imorn förhoppningsvis träffa mina kära vänner Sofia, Lina och Jenny om alla kunde då? Och på torsdag blir det skara 16-18 och sen står det jobb på schemat på fredagen mellan 7.00-13.00.


bild från helgen hemma hos Madde.


Kommentarer
Postat av: lina

snygg du var. Vi ses sen alla kunde! :)

2009-10-07 @ 11:44:59
URL: http://liiiinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0