091002

Fredag idag :) Idag hämtade Madde mig vid halv 11 och vi åkte till hjo för att kika lite på hem och hobby. Hittade lite småplock. Sen vidare till stan i skövde där jag mest shoppade :P Blev lite krukor, en ny kjol från hm, dricka för imorn och sen en hemlig sak ;) hehe tror jag fick med allt hehe.
När vi var klara på stan handlade vi lite på willys inför imorn när Madde och Christian ska ha lite inflyttningsfest. Åkte sen vidare hem till Madde för lite slöande i soffan till sjukhuset och extrem home makeover :D Käkade även lite mat hos dom, hemmagjorda köttbullar, mums!

När klockan sen blev fem hämtade Robert mig efter en lite kik i deras lägenhet också såklart :) Klockan sex sen blev det bowling med Roberts familj, och sen vid åtta traskade jag upp till Sofia för lite Idol mys :) En riktigt trevlig kväll och dag med förstås!

Nu ska jag slänga mig i soffan och kolla lite tv tills jag somnar :P Är ensam hemma för Robert är hos Robin ikväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0