En bra lördag och kanske lite jobbigare söndag

Väldigt bra lördag kväll tillsammans med Lina, Jenny och Sofia, drack vin och hade väldigt kul! Precis som vi brukar ha tillsammans. Slutade med att vi åkte taxi ner till stan, in på bogrens och sen mc donalds innan vi tog taxi hem igen vid ett tiden.. trevligt trevlig :D
Men sen på söndag morgonen mådde jag lite sämre, mycket var nog ångesten över att klockan ringde vid 6.15 :P haha. Men väl på jobbet var allt frid och fröjd och dagen gick snabbt och bra. Vid 16 tiden hämtade pappa mig här hemma och vi åkte upp till mormor och morfar, fick massa god mat, fick med mig matlåda, hemmagjord gele och saft. Sen hjälpte även morfar mig med ett av mina armband där ett hål på tagen var för litet, men det fixade han lätt som en plätt :) tack morfar!

På kvällen sen hemma så låg jag i soffan tills Robert åkte vid halv 10, lyfte inte ett finger vilket jag får sota för idag då när jag måste fixa lite ;) haha men skit samma, igår behövdes vila med hallonsoda och plockgodis.


Idag ska jag bara ta det lungt om jag inte blir inringd, det enda som är planerat är att försöka pallra mig ner till friskis och svettis för ett medelpass.


bild lånad från Jenny :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0