Lite mer planer

Äntligen fredag :) Underbart! Idag har jag tagit mig ledigt, med andra ord avkryssad hela dagen för idag blir det stan, teater och god mat på mangos med Madde.

Igår/Imorse pratade jag och Robert lite om man vi skulle kunna hitta på den helgen som vi planerat in något då det redan gått 4 år sedan vi blev ihop, kom på lite mysiga och roliga saker som förhoppningsvis blir genomförda, bokar nog i helgen i sånna fall :) Myselipys!

Ne nu ska jag kolla lite mera på tv och bara slappa en stund till, sen fixa mig lite smått och sen blir det stan 11.30. Ska försöka hitta något kul att köpa med.


Kommentarer
Postat av: jennyj

vad ska ni boka för nåt den helgen snyggo?

2009-10-31 @ 08:37:24
URL: http://jennysv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0