Lördag idag klockan 06.39

Vaknar av mobilen och får total panik poolen nettan visar det i displayen. Faaan klockan är redan 6.39 tänker jag fan..Svarar och tror helt hundra att jag har försovit mig och glömt av att gå upp när klockan ringt. Men så var det inte riktigt utan hon ville att jag skulle jobba 7-15 idag och 15-21.30 imorn. Såklart så tackade jag JA och när vi lagt på först då förstod jag att men va fan jag skulle ju till skara idag så jag hade inte försovit mig utan blivit inrigd att jobba klockan 7 HAHA :P snacka om total förvirring :P Så nu har jag jobbat på 4B idag, kul! Och imorn blir det också jobb!

Nu håller jag och Robert på att laga mat, blir potatisgratäng och kött. Sen ska vi bara ta det lungt på kvällen, blir troligtvis en cykeltur till maxi :)


Kommentarer
Postat av: lina

Va kul med lite jobb. Var du på maxi idag?

2009-10-10 @ 16:59:50
URL: http://liiiinas.blogg.se/
Postat av: Jenny

Bra med jobb snygging!<3

2009-10-11 @ 09:03:37
URL: http://jennysv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0