Mitt i veckan

Har jobbat idag 7.30-15.00, efter det så hämtade Robert mig och vi åkte ut till biltema. Jag skulle köpa mig en ny cykellampa då jag gjort sönder en "flärp" på min. Hittade en exakt likadan som jag hade innan *lycklig* :D haha. Sen fyndade jag även en radio till köket endast 99 kr ;) det var ju lite spontan köp sådär men ändå haha.
Sen har vi fixat med lite annat och även hunnit äta lite.

Imorn blir det mera jobb för min del och på fredag sen är det Linda och Madde dag som står på schemat! Ska gå på stan lite och sådär, sen på kvällen ska vi käka på mangos och sen vid sju blir det teater, grease. Ska bli kul!

På lördagen sen så ska jag och Robert hjälpa Sofia lite sen på kvällen blir det jobb för min del, Efter jobbet cyklar jag troligtvis ner till Jenny och hälsar på mina festande vänner också ;) hehe. På söndagen sen så blir det ännu mera jobb.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0