Nya pärl idéer och lite bowlingbilder



peace armband och örhängen


pärlor och silver


det blev en hel del med peace temat :) men snyggt är det!


jag på bowlingen i fredags


Niina var också med och bowlade :) så duktig så!


banan



Madde kom hit vid halv 3 typ så vi gjorde inte så mkt, pratade mest och var nere en sväng i affären. Sen vid halv 6 tiden så kom Lina, Sofia och Jenny även hit så bjöd jag dom på kärleksmums :) Mysigt med lite vänner här hemma! Massa prat <3 Sen när dom gick hem vid 7 tiden så blev det lite mera kvällsmys med ost och kex för mig och Madde. Kollade på halv 8 hos mig och Bonde söker fru sen åkte hon hem och jag plockade fram pärllådan för första gången på väldigt länge och mina skapelser ser ni ju längst upp i detta inlägget :)

hepp nu ska jag kolla på navy CIS..

Kommentarer
Postat av: lina

hihi kul med bowling!!

2009-10-10 @ 17:04:53
URL: http://liiiinas.blogg.se/
Postat av: lina

fint med peace smycken tycker jag!!

2009-10-10 @ 17:06:29
URL: http://liiiinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0