Ons

Har vart hos Roberts mamma och Ove nu på förmiddagen, Robert har hjälp till med deras nya bredband och telefon typ och jag har suttit i soffan och pratat med Anneli. Har tagit blodsocker på Robert och även på mig själv också :P låg bra men lite läskigt att ta på sig själv.

Nu har Robert åkt till jobbet för drygt en halvtimme sen och jag har hunnit käka lite pasta och köttbit med egengjord kall sås :) mumsigt!

Sen kommer Lina, Jenny och Sofia hit, ska bli mysigt med lite prat och sällskap! Får se om jag orkar göra ngt att bjuda på ;)

Men först måste jag plocka ordning på alla kläder och disk som står överallt hehe.


vi fyra!

Kommentarer
Postat av: Jenny

ååh undrar och hoppad du orkar göra något att bjuda på;)

2009-10-07 @ 17:09:48
URL: http://jennysv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0