Ska man skratta eller gråta?

Jag vet inte riktigt men när jag kollade ut genom fönstret nu så får jag en liten chock..SNÖÖÖ liksom? whaat?
Idag är det den 16:onde oktober och redan snö, för mig behöver det inte vara nån snö för en på julafton, men egentligen känns inte ens det lika viktigt längre.. jaja

Får se vad jag hittar på idag om jag ska träffa mamma eller om det blir Madde. Det beror på om mamma orkar ta sig till stan ;)



En så himla gullig sak som jag måste berätta också är att när jag kom hem från jobbet igår vid halv tio så står det en jätte fin ros och en skål fylld med vindruvor och en super gulligt kort som Robert skrivit söta saker på. Gud va glad jag blev :) Han är den bästa!
Alltid du <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0