Vi hittade lite saker igår

Eller iaf Robert, ett par chinos, en stickad tröja och en t-shirt. Jag däremot fick bara med mig leggings och underkläder ;) Så när vi hade ätit nere i gällstad bestämde vi oss för en tripp till jönköping också när vi ändå var igång :P haha. Det blev en tur till pärlaffären först såklart, sen IKEA. På ikea hittade vi mycket fint och vi handlade för 1000 kr typ.. Så går det, vi betalar jämt för att komma ut från ikea konstigt nog.. Men två lampor rikare plus lite annat smått och gott så var vi nöjda iaf :D

När vi kom hem fixade vi ihop det lite sen skjutsa Robert mig till Madde, och vi kollade på tv och pratade :) <3
Bra dag med min älskling och ett bra avslut på dagen med en bra vän!


Nu ska jag snart träffa Madde och vi ska ta en promenad. Sen på dagen/eftermiddagen blir det stan, Erica kommer också in vid två tiden, och vid halv 2 ska jag på bankmöte :)

Kommentarer
Postat av: lina

nya underkläder är inte helt fel ;)ÅÅ jag är också sugen på ikea:)

2009-10-20 @ 15:08:58
URL: http://liiiinas.blogg.se/
Postat av: felicia

fin header! Skulle du kunna hjälpa mig att lägga in min header på blogg.se?

Skulle betyda så sjukt mkt för mig!

Kontakta mej på

[email protected]

PUSS

2009-10-20 @ 15:17:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0