Äntligen fredag igen

Och inte vilken fredag som helst utan mammas födelsedag :) Så massa grattis till henne!
Nu är robert iväg och övningskör mc lite :p när han kommer hem sen så ska vi till väring och han ska skriva på lite papper och sånt. Sen om jag får bestämma så blir det stan en sväng, måste fixa lite saker ;) sen ska jag hem till mamma och hjälpa henne lite innan gästerna kommer! Sen blir det kalas då.

Imorn ska jag och Robert, hans mamma och ove hem till mamma och pappa för lite god mat och sällskap, blir nog trevligt :) Sen söndagen är inte så planerad blir nog mys med robert troligtvis om inget annat kommer upp =)

Nepp dags för mig att fixa iordning mig lite. Ha en bra helg nu people.

PUSSSSHEEJ!

Kommentarer
Postat av: lina

låter som du kommer ha en mysig och bra helg.. puuusss!!

2009-09-12 @ 12:01:33
URL: http://liiiinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0