Denna onsdag

Jag vet inte riktigt vad jag ska döpa rubriken till men :P haha
Igår var vi på bio iaf, den var riktigt bra tycker jag! Men det ska nog komma en tredje också har jag hört. Det hoppas jag iaf annars var slutet kasst :P Imorse vaknade jag tidigt av att mina vänner skickar sms till mig, Madde skulle jobba och Erica var sjuk.. tråkigt men godtagbar ursäkt såklart ;) hihi
Så jag gick upp vid strax efter 7 och gick och la mig i soffan med täcket och kuddarna. Kollade lite på tv men sen fick jag för mig att spela lite sims 3, nördig som jag är ;)

Nu är Robert med en jobbarkompis och jag är ensam. Så har precis hunnit städa lite. Ska väl gå ner till kvantum och handla lite smått sen laga mat. För ikväll blir det träning på natilus kl 17.30 ska bli kul :)

Ne nu måste jag gå om jag ska få i mig någon mat innan träningen och det vill jag helst fast inte 10 minuter innan helst :P då blir det jobbigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0