En mysig tisdag

Vaknade tidigt idag av nån jäkla borr i lägenheten bredvid oss.. suck! Men iaf igår jobbade jag kväll, gick kanon bra och var super kul. Och idag på förmiddagen cyklade jag hem till Madde och vi gick för att köpa fika och gosade sedan ner oss i hennes soffa :) Mysigt att träffas och snacka en massa. Sen cykla jag hem vid tolv halv ett tiden. Vid halv 2 så åkte jag och Robert ner till thai house och drog en lunch buffé, muuums! Och nu ska vi snart ner till stan för att gå på bio, det blir flickan som lekte med elden. Ska tydligen vara bra har jag hört och vi tyckte ju män som hatar kvinnor var bra så det hoppas vi på.

Hoppas ni får en fortsatt bra tisdag kväll :)


Kommentarer
Postat av: lina

jag tänkte att det var den du var på. Var den bra? :)

2009-09-22 @ 22:03:51
URL: http://liiiinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0