Fixar

Igår blev det Ikea. Fick med oss en hel del bra saker hem så idag blir det till att fixa klart det vi inte hann igår :) Ser redan mycket bättre ut. Härligt! Skönt att kunna ha lite ordning även i garderoberna. Låter helt sjukt kanske men jag mår bättre om det är städat överallt hemma, konstigt nog tar jag tag i saker och ting lättare ;)
ja ja jag är konstig så är det bara :P

Hittade även ett jobb nu som jag ska söka. Bra det så jag inte kommer tomhänt till arbförmed när jag nu ska dit nästa gång.. usch ett jobb kan någon fixa till mig tack! Men ska ringa lite samtal idag också mer kan man inte göra tyvärr..

Hepp fixa fixa fixa.. Hoppas ni får en bra dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0