Jobb hela helgen

Yes har jobbat fredag, lördag, söndag, måndag nu :) och är egentligen helt slut i kroppen :P Man är ju inte van att jobba sådär tidigt när man inte gjort det på ett tag. Idag blir det en lugn dag utom en  promenad med Madde vid 11 tiden sen :) Och iof kanske en tripp på stan med robert sen också men iaf en lugn dag :D

Igår träffade jag Madde på stan efter jobbet så vi tog en runda, köpte mig en stickad tröja från gina med knappar, ett nytt svart hippiband, skubbhandskar och ett nytt hänge till min kedja :) så det blev en del.. Sen gick vi hem till henne och hämtade bilen och åkte sedan och handlade lite mat för kvällen, åkte hem till mig lagade och käkade lite sen kollade vi på idol tillsammans och sen svenska hollywoodfruar. Sen åkte Madde hem och jag somnade i soffan :P hehe


Kunde inte sova så länge idag vet inte varför, för trött det är ju precis vad jag är.. Så nu har jag precis duschat och ska väl plocka ordning här lite tyst eftersom Robert sover för att han jobbat natt.

Annars i veckan har jag inte så mycket planer mer än att åka till skara lite, träffa lite vänner och bara va och njuta av livet ungefär :P



lite bilder från mangos i torsdags:


jag innan


malin och elin

och robert skulle ju inte vara med på någon bild så :P

Kommentarer
Postat av: jennyj

snygg du var då<3

2009-09-29 @ 09:33:06
URL: http://jennysv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0