Nya skor

I fredags var jag och Robert på stan, köpte inte så mycket mer än present till mamma och en liten grej till pappa också :) Sen käkade vi på gräddhyllan och sen hade jag bestämt mig för ett par svarta converse så stan runt ungefär, dom hade dom inte i storlek nånstans.. så kom vi till sko akedemin där dom fick beställa ett par från linköping..så på lördagen sen så var jag nere och köpte dom :) Så fina så! Har velat ha ett par nya länge nu då jag avr tvungen att slänga mina kära vita på grund av ett stort hål på varje sida.. Men denna gången fick det bli svarta då jag har ett par gräddvita i den nya modellen av converse.

bild 1


bild 2


igår var jag och robert, anneli och ove hemma hos mamma och pappa på lite middag :) Mycket trevligt och väldigt god mat! Idag är vi lite trötta både jag och robert så det blir mysdag med film och gotti!

Hoppas ni får en bra söndag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0