promenad,körkortstillstånd,skara

Gick för en gång skull upp i tid idag denna veckan :P Madde hämtade mig sedan vid halv 10 och det blev en 6 km lång promenad på berget! Jätte skönt, alltid lika trevligt med dig vännen :) Annars idag har jag inte gjort allt för mycket för världen. Blev lite sur när posten kom förut för då hade robert fått brev och jag som väntar på mitt körkortstillstånd..så jag kollade inte igenom högen utan la den bara på bordet och nu när jag skulle börja fixa mig för att åka till skara strax kollade jag bara av en slump i högen med reklam och vad gömmer sig inte mitt mellan där om inte körkortstillståndet :D:D där var dagen räddad! Åh jag som har väntat så länge och nu äntligen!

Ne nu ska jag cykla ner till rese och hoppa på skara bussen 15.20.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0