Vad har jag gjort dom senaste dagarna då?

Jo i söndags kom några jobbarkompisar hem till Robert så dom åkte iväg till thaihouse och käkade mongoliskbuffé så jag hänkade på och sen skulle jag egentligen åkt hem men istället följde jag med dom på bio, Inglourious Basterds. Som var helt okej :) På måndagen sen så var jag, jenny och sofia i tibro, kollade lite möbelaffärer och sånt, blev även en lunch också! På eftermiddagen sen så blev det skara 16-18. Bea kom också dit och hjälpte mig, vilket var jätte kul :) På tisdagen (igår) så hjälpte jag Madde på förmiddagen att flytta grejjer till deras nya lgh. Sen träffade vi Erica vid 1 och gick och åt på gräddhyllan. Maddes syster var också med :)

Idag onsdag.. har planerat att baka bröd och kanske nån kaka sen i eftermiddag ska jag på stan med Lina och Jenny :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0