Vilken slappardag

Först på förmiddagen var jag uppe hos Lina och hämtade lite grejjer sen gick hon och jag ner till kvantum och jag handlade lite godsaker :P Sen gick vi tillsammans till pizzerian för lite kebabtallrik. Sen blev det film för min del och sen vid tre tiden så möttes vi igen och tog en promenad med Jenny :) Gick runt lite i stan och så.

Och nu har jag precis kollat klart på min andra film för idag, blir nog en tredje snart också, och all irene huss :P
Har sett, glasjävulen och guldkalven och nu blir det snart till att se den krossade tangahästen. Jag gillar Irene huss väldigt mycket, det är sådär spännande :P hehe

Nepp jag tror då bestämt att soffan kallar på mig här igen ;)
Ha en fortsatt bra söndag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0