En lyckad lördag

Började med en sväng till falbygdens ost i falköping med Robert, Robin och Malin :) Köpte oss lite ost (såklart) :D

Sen på kvällen så blev det fest hos mig, Madde kom lite tidigare sen kom resten vid halv 7 typ. Vi blev några stycken, Sofia, Lina, Jenny, Madde, Elin, Sanna, Jessica och Lisa :) Tack så mycket för presentena jag fick! En väldigt trevlig och lyckad kväll här sen vidare ner till bogrens med massa dans!

Idag blev det pizza med Madde, Lina, Sofia och Robert här hemma. Sen har jag även åkt typ 10 meter bakom Robert på hans nya leksak (Motorcykeln) Det var en upplevelse det! Men det kan nog bli riktigt roligt.
Sen fick det bli en cykeltur till team sportia och pumpa Maddes cykel. Sen hem hit och slänga oss i soffan med dricka och godis. Det blev en svensk film, Äntligen midsommar! Lite småkul sådär men inte den bästa filmen jag sett kan jag inte påstå ;D haha

Nu är jag ensam då Madde cyklat hem. Har hunnit plugga lite vägmärken och ska väl ta och fortsätta snart hade jag tänkt!

Hoppas ni har en fortsatt bra söndag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0