...

I fredags kväll var det jobb 16.15-21.15 en ganska händelserik kväll får man nog säga, eller iaf så hände allt på en gång, bland annat gick brandlarmet :P

I lördags och sken solen, helt underbart! Övningskörde lite med mamma hämtade sedan upp Malin och sen maxi en sväng.. På kvällen sen var det jobb igen 16.00-21.30.

Blev lite glad i lördags när jag läste ett av mina mejl jag fått :) Fick 100% på mitt sommarvik fyra veckor :)
En glad nyhet mitt i denna annars rätt så tråkiga vecka eller ja iof så halkkörde jag i torsdag och det gick ju också bra :) Var kul och läskigt på samma gång!

Idag har jag jobbat lite igen 7.30.13.00 sen har jag gått en promenad ner till friskis och tillbaka för att kolla om mina skor hade kommit tillbaka vilket skulle vart ett mirakel såklart men ikke.. Då blir det till att köpa nya imorn då. Blev stan en sväng också.. gjorde några bra kap allt :) Sen har jag träffat Madde och vi har gått en promenad.

En rolig sak till är att idag fick jag schema på jobbet även för period 1 :) Inte så mkt procent, men iaf runt 50% så det är ju bättre än inget och sen alltid skönt med lite planerade dagar. Sen för period två har jag inte fått något än men det kommer väl :)

Nu ska jag snart duscha..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0