Ingen vanlig fredag

För idag fyller jag år, 22 liksom.. Nu är jag gammal :P hehe
Idag blev jag först uppvaktad med vacker sång och paket av min älskling vid halv 5.. lagom tid sådär annars eller vad säger ni? Han skulle ju iväg och jobba så det fick bli så.
Nu har jag fixat mig och käkat lite frulle vid halv 12 ska jag till Madde sen ska vi gå på stan och sen äta lunch :) Kan bli en riktigt mysig dag detta! Synd bara att inte vädret var lite bättre.. Fast det regnar ju inte längre så då är jag glad :)

Nepp dags för att kladda på sista sminket innan jag ska gå!
Hoppas ni får en bra dag, för det ska jag ha idag tillsammans med en av mina bästa vän <3

Kommentarer
Postat av: liina

grattis på födelsedagen vännen!!

2010-04-09 @ 14:34:50
URL: http://liiiinas.blogg.se/
Postat av: jennyj

Grattis för en tredje gång snyggooo<3

2010-04-09 @ 15:46:12
URL: http://jennysv.blogg.se/
Postat av: Anonym

Oh happy B-day!Själv fyller jag om precis en vecka haha!

2010-04-09 @ 17:18:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0