100826

Igår jobbade jag först heela dagen 7-16.30, sen på kvällen åkte jag och Robert med mamma, pappa och Malin upp till mormor och morfar för att fira morfar lite han fyller nämligen år idag. Vi fick tacos och sen rulltårta med grädde på :) MUMS!

Snart så kommer Madde och hämtar mig, jag ska med henne till stallet en sväng, sen ikväll är det jobb som gäller. Sen har jag bara imorn kvar att jobba sen är sommarjobbet på 9 veckor över. Skönt på ett sätt för på söndag åker jag och Robert till Grekland och bara gottar oss, men sen när man kommer hem så är det ju som vanligt igen så då får man börja jaga jobbtimmar igen!

Hepp dags att skriva klart detta inlägg och gå ner och vänta på Madde :)
Ha en bra dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0