Hela sommaren

Utan bloggning.. Har verkligen inte orkat!
Har hänt en massa sen jag skrev sist: Min kära syster var på studentbalbal, midsommarfirande i Ävje, fester/umgåtts med bästa vänner och sen en massa jobb såklart. Men det värsta av allt var att jag och Robert var med om en trafikolyvka här i stan med motorcykeln, det gick otroligt bra för oss! Men det blev ambulansfärd in till akuten på direkten där den 10/8 med både halskrage och inpackade i nån förpackning för att stabilisera kroppen! Men inget brutet eller så, knappt ett enda skrapsår! såklart har vi blåmärken så det står härliga till + lite ryggont, svullna knän och ont i axlar! Men för att ha flygit 10 m så mår vi bra :) Vi har hoppat lite på kryckor också men nu går vi utan eftersom det måste belastas direkt så man inte blir stel. Motorcykeln är så mycket skrot som den kan vara så den åker vi aldrig mer på igen. Nu håller vi tummarna för att polisen hör av sig idag när han kommit tillbaka från semestern. Det ska ju förskjusingen bli hennes fel, hon som körde på oss då hon hade väjningsplikt och vi åkte på huvudled + att hon inte såg oss! Helt sjukt när man tänker på det! Att man ens har vart med om det.


Här har jag iaf mitt värsta blåmärke, ser värre ut i verkligenheten. Men börjar bli lite bättre nu!


Denna bild är tagen samma dag som olyckan hände bara nån timme innan utanför hjo..


Här ser man lite hur den såg ut efteråt, helt sne och med andra ord skrot..



Nu till helgen är det dags för Skövdes matfestivalen, blir lite fest hos Lina på lördagen, men eftersom jag och Robert ska åka till Grekland (Rhodos) på söndag morgon så blir det lungt för min del! Man har ju inte lust att vara bakis på planet heller ;)
Ååååhh vad jag längtar nu eller! Har jobbat heeela sommaren, blir totalt 9 veckor då jag fick denna vecka förlängt också!

Idag har jag städat för första gången på 3 veckor ca också, var behövligt om man säger så ;) haha uscha vad det var dammigt! I eftermiddag när älsklingen kommer hem blir det stan en sväng <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0