Sista inlägget för i år

Vilket år det har vart! Hänt mycket..

Januari: Väggordet blev äntligen gjort ;)
Februari: Jag blev med iphone, vilket är den bästa telefonen jag haft. Kan inte vara utan den!
Mars: Stockholm med Madde för att kika på Grease
April: Jag fyllde 22
Maj: KÖRKORT var äntligen mitt :)
Juni: Mitt syster tog studenten, Jag,Lina och Jenny var och hälsade på Sofia i kristianstad en hel helg
Juli: Jobbade som mest på mitt sommarjobb så det var inte mycket blogguppdatering där inte
Augusti: Det värsta tänkbara hände, Jag och Robert krockade med motorcykeln
September: Jag och Robert var på Rhodos en vecka och förlovade oss också :)
Oktober: Jag fick reda på att jag skulle få ett vikariat, jätteglad :)
November: Jobbade mest på mitt nya schema! Men hann även iväg en tur till stockholm med Lina och Jenny :)
Devember: Jag och Lina hälsade på Jenny i Göteborg, i nya lägenheten

Kommentarer
Postat av: lina

du glömde din min o jennys stockholmshelg? ;)

2011-01-03 @ 19:59:48
URL: http://liiiinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0