Äntligen var jag igång då ;) På riktigt!

Körskolan idag, Klockan 8.00-8.55. Gick så himla bra, var riktigt riktigt nervös innan måste jag säga :P haha.
Men det släppte en hel del när jag väl satte mig bakom ratten. Körde lite på parkering och sen lite i hentorp. Hon jag kör med är sååå bra. Väldigt snäll och lugn! har bokat in två nya tider att köra på nästa vecka reda. Så det här ska nog gå vägen. Med lite övning så sitter det nog snart :)

Imorn hoppas jag på att få köra lite med mamma sen med pappa senare i veckan!

Nu ska jag snart träffa Madde, när hon kommer från stallet. Ska handla lite mat och bara va, prata lite som vi gör allra bästa ;) haha Ikväll blir det jobb för min del. 15.00-21.30 :)

Kommentarer
Postat av: jenny

låter fint det;)

2010-02-16 @ 14:59:35
URL: http://jennysv.blogg.se/
Postat av: jenny

bra jobbat, körkort innan maj tror jag det blir för dig:)

2010-02-16 @ 20:42:21
URL: http://jennysv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0