Så kan det gå

Tyvärr är jag lite missnöjd över mitt hår :( Men på torsdag ska Lisa fixa till det! Och då blir det säkert bra :)

Annars idag har jag vart på stan med Madde, har fikat lite och sen strögat runt i alla affärer. Blev lite gina shopping också, Såklart ;) En jeans skjorta och underkläder.

Nu blir det iaf städning här + att jag är lite sugen på att baka något, så vi får se vad det blir :)
Fick en ny jobb tid imorn också så då blir det lite jobb på kvällen. Kul Kul! Inte så mycket att hurra för två tider denna veckan men ändå det är bättre än inget!

En iphone blir det nog här näst för min del. Har vart sugen länge.. Men nu när Jenny köpte en så blev man mer inne på att köpa en :D hehe Ska bara fundera på vad jag ska ha för operatör, lite vad jag tjänar mest på och just nu lutar det åt 3. Vi får se!

NU: Städning!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0