Tis + Ons

Igår jobbade jag först mellan 8 och 15 sen gjorde jag och Robert nåt onödigt men väldigt gott, vi beställde nämligen kinamat haha. Det fick bli så då det inte blir nåt sånt i helgen eftersom vi båda jobbar och går om varandra i princip.. Så vi körde en mini helg med hämt mat från thai pak ;)

Sen vid halv 5 gick jag och Sofia ner till stan för att möta Lina och Jenny, blev en runda på stan sen en fika på pims. Väldigt trevligt :)

Idag är jag ledig ska städa lite nu på dagen sen senare ikväll sen så blir det träning med Madde och Lina, Blir puls/medel så ska försöka ladda lite inför detta idag ;) hehe.


Nepp nu blir det hög städar musik i högtalarna och fram med damvippan och moppen ;)


Pussss!


Kommentarer
Postat av: jenny

PUSS på dig snygging!

2010-02-10 @ 12:07:19
URL: http://jennysv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0