VetInteVadJagSkaSkrivaFörRubrik

Igår badade jag och Madde :) Skönt att bara simma omkring och va! Efter sen vid fem tiden så blev det afterwork på helensgården tillsammans med Maddes syster Jenny och hennes kille Christian. Trevligt Trevligt!
På vägen hem sen så köpte jag med mig massa godis och dricka till min lilla halvt sjukling här hemma..Blev en myskväll framför tven!

Nu sitter jag här helt ensam, Robert jobbar helg, två tolvtimmarspass. Jag ska också jobba två kvällar idag börjar jag 15 och imorn 17. Skönt att jobba lite när jag vart ledig lite i veckan. Jobbade ju bara måndag och tisdag :)

Nu blir det snart lite mat sen slappande i soffan och sen jobb.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0