Vilken bra start på dagen :)

Började med att poolen ringer och frågar om jag vill jobba nåt i veckan, jag bara Jaa absolut självklart :D ungefär! haha.
Börjar rabbla upp en massa tider, men till slut så blir det tre stycken denna veckan. Och jag är faktiskt nöjd eftersom jag hela tiden tänker att det kunde vart värre då jag gått veckor med en tur på ibland. Kunde blivit nån mer men den dagen kunde jag tyvärr inte. Men ska iaf jobba imorn på dagen till kl 15 och sen kvällsturer lördag och söndag, gör mig inget eftersom Robert ändå jobbar helg han med :)

Har även ring berit på tomtegården och frågat om man kunde jobba första perioden på en avdelning och andra perioden på en annan. Och det kunde man kanske så det skrev hon upp :) Går det inte så går det inte men nu har jag iaf skrivit upp så annars blir det en och samma hela sommaren förhoppningsvis!

Så nu är jag glad. Skönt Skönt! Har tider för i veckan och fixat avd till sommarjobbet som jag gått och grubblat på ett tag nu. Snart kommer Madde och hämtar mig, så ska vi ut i stallet.


Ikväll blir det träning!




________________________________________________________

Update:

Blir tyvärr ingen träning ikväll men det blir jobb istället :D:D:D
16.00-21.30


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0