Det tar aldrig slut

Igår åkte jag hem till mamma och pappa vid 11 tiden :) Blev tyvärr ingen övningskörning eftersom det inte vart plogat nånstans iprincip och det snöade heeeela tiden. Tråkigt :( men iaf blev en mysig dag ändå, rensade lite lådor som var mina, spelade buzz, rockband och fick massa god mat! Pappa skjutsade hem mig vid halv nio tiden sen.

Idag ska jag umgås med Madde, ska köpa skorna på hm som jag lagt undan en extra dag (tills idag istället) Sen får vi se vad vi hittar på :)

Imorn blir det jobb 7.30-14.00 och efter det IKEA med älsklingen. På lördag ska jag träffa Lina,Jenny och Madde sen blir vi nog några fler, lite vinkväll :) Sen söndag blir det jobb igen 15.00-21.30.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0