Ingen koll

Dagarna bara går känns det som, har verkligen ingen koll på varken veckodag eller tid typ :P hehe Men nu kollade jag iaf och idag är det söndag :D haha den tredje januari

igår så slänge jag och Robert skräp från vinden och idag så ska vi greja lite här nere i lgh, lite iaf för sen kommer Madde vid halv 3 typ och då ska vi käka lite och sen ska jag och madde umgås :)

En annan bra sak är att jag fått en invite till voddler, tror fortfarande det kan vara beta versionen men det verkar riktigt bra iaf! Några av filmerna kostade lite pengar inte mkt men lite men det fanns en hel del gratis också så :)



Hoppas ni får en bra söndag allihopa :) PUSSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0