Jönköping

Blev en tur dit efter jobbet idag, en tur på ikea och a6. Fick med oss en hel del bra grejjer från ikea och sen på a6 köpte jag mig ett par nya nike träningsskor :) Har behövt det läääänge nu men aldrig fått tummen ur, såå nu kastar jag dom gamla och inviger dom nya! Dom är skit snygga ;)

Hittade även ett par andra snygga vardagsskor i nike på nilson, dom var också gör snygga! men dom köpte jag inte haha måste ju hejda mig lite, är ju faktiskt några dagar kvar innan lönedags liksom!!

Ikväll är Robin här hos Robert så jag tar hand om tvätt tiden, blää för det! men skönt när tvättkorgen är tom sen! Så denna kväll spenderas i sängen nerbäddad i det goa nya bäddsetet vi fick i julklapp av farmor och farfar, men den hel drös av godis,chips,ostbollar och cider. Har även hyrt ice age 3 så den blir det snart.

Imorn ska jag och pappis övningsköra sen kommer Madde hit på eftermiddagen och på kvällen sen ska vi hem till Lina för lite vinkväll :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0