Från söndag

Blev inringd för att jobba natt vid 11 på förmiddagen på söndagen.. Tackade ju såklart ja men var ändå lite tveksam då jag aldrig gjort de, men nångång ska väl vara den första :P Gick jätte bra faktiskt! Gick av kl 07.15 på måndagmorgonen och gick hem och sov en stund.

När klockan sen var två så mötte jag Madde på stan, blev mat på donken och en sväng på stan. Sen vid 5 träffade jag Sofia och Lina på stan och vi gick en sväng sen blev det fika på pims, dit även Jenny kom efter en stund också.


Idag var jag uppe vid 9 och har bara tagit det lugnt här. Snart ska jag ner och köra på körskolan, 13.10-14.05 sen efter det träffa Erica och Madde. På kvällen sen vid 17.30 blir det träning med Lina och sen efter passet ska jag och Robert handla lite.

Kommentarer
Postat av: lina

ses på träningen söt

2010-03-09 @ 16:23:09
URL: http://liiiinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0