hälg!

Igår först riskutb 1 på trafikskolan, skönt nu kan jag boka av ett till steg på vägen :D härligt!
Efter det så träffade jag Madde på stan, käkade lite. Sen köpte jag nytt silverschampo + en t-shirt + väska från gina ;) skräll Linda en väska HAHA! meeen den var ju så snygg!
Sen följde jag med madde hem en sväng och vid 4 så gick jag hem och städade lite och sen var jag och Robert iväg köpte godis sen var det myskväll för hela slanten med film :)

Idag vaknade jag redan halv 8 och var pigg, så det fick bli tvättning nu på morgonkvisten. Snart klar nu, det ska bara torka där nere i torkrummet. Sen vid 3 kommer la famila och hämtar mig. Ska släppa av mallan och mammsen på maxi menads pappa och jag kör lite bil :) Sen ska jag med dom hem och bara va, äta gott och kolla på lite melodifestival.
Senare sen ska jag hem till Lina en sväng där även Jenny och Issa är! Blir nog trevligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0