Inte så mkt bloggande

Har inte blivit så men nu ska jag uppdatera lite iaf.
I fredags åkte jag och Madde till sthlm, gick på stan hela fredagen och sen på kvällen var det grease som gällde :) Det var super bra verkligen, och vi had eju även en kändis två rader bakom oss ;) hehe Måns Zelmerlöw. De ni! haha. Sen var vi så trötta när vi kom tillbaka till hotellet så vi somnade nog ganska tidigt redan runt elva-halv tolv typ.. På lördagmorgonen var det självklart lite hotellfrukost sen blev det en liten tur in till stan igen innan tåget gick hem vid 13.07. En riktigt trevlig fredag och lördag med min bästa vän :)
Söndagen sen var det jobb som gällde mellan 7-16.

Igår var det också lite jobb på kvällen och idag har jag först haft körlektion på förmiddagen och sen vid halv 3 kom pappa hit så jag körde honom till skara och runt lite där och sen hem igen. Körningen blir bara bättre och bättre. Sååå kul :D Längtar efter körkortet nu måste jag säga!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0