Dagens sysslor

Började dagen med lite städning. Sen blev det en stund med körkortsboken ute i solen på balkongen :) Härligt!
Sen fortsatte jag vara ordentlig med att sy lite kläder som hade gått sönder lite i sömmarna. Så nu är dom hela och fina. Sen när klockan var tre mötte jag upp Sofia för en runda på stan.. Blev en glass ute på torget i solen också :)
Nu sitter jag här hemma och väntar på att Robert ska komma hem så vi kan åka och handla, han skulle övningsköra lite idag med sin kära mc.

Imorn ska jag möta upp Madde på stan för lite lunch. Sen på kvällen blir det jobb 16.00-21.00

Planer för resten av veckan blir:

Onsdag
-Körlektion 8.00
-Träffa Sofia, Lina och Jenny

Fredag
-Jobb 16.15-21-15

Lördag
-Ska planera lite inför bröllopet


Sen får vi se vad som händer :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0