Ny vecka, Nya möjligheter

En härlig helg med alltifrån bröllop till bilkörning såklart ;)
Bröllopet var jättefint och speciellt såklart! God mat och trevligt sällskap! Systrami och jessy var super duktiga små slavar, skoja bara serverare såklart :D Robin och Kristoffer också!

Söndagen sen bestod mest av städning av lokalen på aspö.. Men vi hann även med lite film här hemma hos oss jag, Robert och Niina :) Alvin och gänget ;D

Vaknade tidigt idag, var ju tvungen att ringa poolen och kryssa av mig idag på kvällen och imorn på kvällen eftersom det där nedrans besched inte fungerar på datorn hemma längre.. jobbigt värre!

Så idag ska jag träffa mina vänner lite, ska bli roligt, Sofia kommer ju även hon hem :)
Och imorn blir det bio med Madde! Sex and the city 2 såklart!


Så denna veckan är ändå lite planerad om man säger så, blir ju även student + bal till helgen för sis!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0