oj kan det verkligen vara sant

två veckor sedan jag skrev liksom :D herregud!

Orkar inte skriva allt jag gjort så börjar lite från nu istället :)
Har beställt lite nytt från nelly.com nu får ju passa på när det är lite fri frakt + att det är lön imorn också så!


Denna fina klänning och framför allt (billiga) 99 kr


och dessa snygga skorna :) Hade tänkt ett par andra först men dom fanns tyvärr inte i min storlek så nu hoppas jag på att dessa blir bra! Dom var inte så dyra dessa heller utan bara 199 kr


Idag har jag vart hemma hos min kära mamma.. har inte gjort så mycket, kollat på film och bara slöat. Imorn får vi se vad som händer och sen fredag så blir det lite fix inför bröllopet på lördag :)

ha en trevlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0